ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը կրճատում է հայաստանյան դպրոցներում դասավանդվող առարկաների քանակը` փոփոխություններ կատարելով 2010թ.–ին հաստատված ու մինչ օրս գործող հանրակրթության պետական չափորոշիչներում։

ներկայացնելով նոր չափորոշիչները, ասաց, որ փոփոխությունները հնարավորություն կտան խուսափել տարբեր առարկաներում հանդիպող կրկնություններից, ավելի արդյունավետ օգտագործել դպրոցում երեխայի ծախսած ժամանակը։

«Այս փոփոխության միջոցով մենք փաստորեն նվազեցնում ենք դպրոցականների ծանրաբեռնվածությունը` չկրճատելով բովանդակային ծավալը և հասնելով ավելի մեծ արդյունքների»,– ասաց փոխնախարարը։

Ավագ դպրոցներում գործող հոսքային ուսուցման համակարգն առաջարկվում է փոխարինել անհատական դասացուցակով, որը, Անդրեասյանի խոսքով, կազմվելու է աշակերտի կարիքների ու նախընտրությունների հիման վրա։

Իսկ մարզերի ավագ դպրոցների աշակերտներին տրվելու են նաև հարազատ մարզին վերաբերող գիտելիքներ։ ԿԳՄՍ փոխնախարարի խոսքով` դա թույլ կտա աշակերտին տեսնել իր բնակավայրի խնդիրներն ու սեփական պատասխանատվությունը դրանք լուծելու հարցում։

Փոփոխություններ են նախատեսվում նաև գնահատման համակարգում։

«Միավորային գնահատումը պետք է գործի 5-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակից, ինչը նշանակում է, որ մենք հրաժարվում ենք տարրական դպրոցում միավորային գնահատումից ու առաջարկում ենք կիրառել ավելի գնահատող ու խթանող ձևեր»,– ասաց Անդրեասյանը` հավելելով, որ նախարարությունն առաջարկում է նաև հրաժարվել «անբավարար» գնահատականից ու 10 միավորանոց գնահատման համակարգում յուրաքանչյուր առանձին միավոր դիտարկել որպես առաջընթացի ցուցիչ։

Բացի այդ, առաջարկվող նոր չափորոշչով վերանայվել են նաև ուսումնական բնագավառները։ Դրանք առաջարկվում է սահմանել հետևյալ կերպ` հայոց լեզու և գրականություն, հայրենագիտություն, օտար լեզուներ, բնագիտություն, տեղեկատվական հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ, ճարտարագիտություն, մաթեմատիկա, հասարակություն, հասարակական գիտություններ, արվեստ և արհեստ, ֆիզիկական կրթություն և անվտանգ կենսագործունեություն:

Նոր չափորոշիչները դեռ չեն ներդրվի։ Դրանք 2021թ–ի սեպտեմբերի 1-ից միայն կփորձարկվեն։ Իսկ հաջող փորձարկում անցնելուց հետո 2023թ.–ից կներդրվեն դպրոցներում։

Presenting the new standards at today’s sitting of the RA Government, Deputy Minister of Education and Science Zhanna Andreasyan said that the changes will give an opportunity to avoid repetitions in different subjects, to use the time spent by the child at school more effectively.

“Through this change, we are actually reducing the workload of schoolchildren, without reducing the content volume, achieving greater results,” said the Deputy Minister.

It is proposed to replace the current education system in high schools with an individual schedule, which, according to Andreasyan, will be based on the needs and preferences of the student.

And the students of the high schools of the regions will be given knowledge about their native region. According to the Deputy Minister of Education and Science, this will allow the student to see the problems of his place of residence and his own responsibility in solving them.

Changes are planned in the evaluation system.

“The unit assessment should be effective from the second semester of the 5th grade, which means that we refus