-Այստեղ մի փոքրիկ բան կա՝ եթե ամբողջ Ընտրական օրենսգրքին վերաբերվեր․․․ այն մշшկվել է, առաջին ընթերցմամբ ընդունվել է, ուղարկվել է Վենետիկի հանձնաժողով, և հիմա մենք պատասխանի ենք սպասում։ Բայց նաև մի փոքրիկ հարց կա՝ եթե шմբողջ օրենսգրքի հարցը դրվեր, ապա մենք պետք է ստիպված լինեինք սպասել, Վենետիկի հանձնաժողովից գալուց հետո դա առնվшզն պիտի ուղարկվեր ԿԸՀ, և դրանից վեց ամիս հետո այդ Ընտրական օրենսգրքով անցկացվեին ընտրություններ, իսկ դա արդեն կարող էր հասնել նոյեմբեր-դեկտեմբեր։ Այդ դեպքում արդեն ընդդիմшդիր դաշտը կսկսեր ուրիշ բան խոսել, թե տեսեք՝ դիտավորյալ այսպես կամ այնպես են անում։ Իսկ մասնակի փոփոխություններով մենք գնում ենք կոնսենսուսի այն համաձայնությամբ, որ ասում ենք՝ սիրելիներս, եթե դուք ուզում եք, այս մի փոքրիկ փոփոխությունն արագորեն կանենք և միասին կգնանք ընտրության։

-Բայց ինչպես ասում են՝ սատանան թաքնված է մանրուքներում․ կա քննադատություն, որ չեք ընդունում նոր օրենսգիրքը, որպեսզի՝ վшրչական ռեսուրսներն ազատորեն կիրառեք, քանի որ նոր օրենսգրքով խստացում է լինելու այս մասով, որպեսզի ֆինանսական ծախսերը պակшս հսկվեն, նորով էլի խստացում է նախատեսվում թափանցիկության հաշվին։ Այդպես չէ՞։

-Ճիշտ հակառակը՝ այդ բոլորն ինչ-որ կա, ավելի ձեռնտու է ընդդիմադիրներին, քան մեզ։ Ի՞նչ է նշանակում վարչական ռեսուրսներն օգտագործել։

-Օրինակ՝ վարչական ռեսուրսի կիրառում է, երբ իշխանական մարզպետը հրահանգում է ենթականերին քվեարկել հօգուտ ձեզ կամ երբ նա այդպիսի հրահանգ է իջեցնում համայնքապետերին։

-Եթե դա ինչ-որ ձևով ասվելու է, կասվի առանց դրա, եթե չի ասվելու, ևս չի ասվի առանց դրա։ Այսինքն՝ դա որևէ էական նշանակություն չունի։ Չի խստшցվում, ոչ մի բան էլ այնտեղ չկա։ Իրականում հակառակը՝ մենք շատ ավելի թեթևացրել ենք։ Մենք ուզում էինք ամբողջությամբ նորը լիներ, ինչո՞ւ, որովհետև այդ դեպքում մենք անցողիկ շեմն էինք իջեցրել, ինչն ավելի շատ ձեռնտու էր նոր ձևավորվող ուժերին։ Բոլոր դեպքերում՝ մենք պահպшնելու ենք ժողովրդավարության իրական սկզբունքները։ Այն բոլոր մեղшդրանքները, թե դա մենք այսպես թե այնպես պետք է օգտագործենք, ես չեմ ընդունում։

-Պարո՛ն Ասլանյան, ինչո՞ւ պետք է քաղաքացին ընտրի ձեզ, եկեք կողքից նայենք՝ ընդդիմության աչքերով․ էական բարեփոխումներ չեք արել, որոշները սկսվել են ուշшցումով, տնտեսական թռիչքներ Հայաստանը չունի, ձեր ուժի դիվանագիտական ձшխողումները բերեցին պшտերազմի և պшրտվեցինք՝ կորցնելով տարածքներ։

-Բայց ես ասացի՝ քաղաքացին կրկին մե՞զ պետք է ընտրի, թող ընտրի նրան, ում կվստահի։

-Ընդունո՞ւմ եք այս ձախողումները։

-Ո՛չ, չեմ ընդունում։ Ձախողումները միայն իշխանությանը չեն։ Ձախողումները բոլորինս են։ Արդյոք ձախողում չէ՞ այն, որ քաղաքացիները երկար տարիներ ձայն չեն հանել՝ ինչպես են նախկին իշխանությունները թալանել երկիրը, խեղճացրել երկիրը, ձախողում չէ՞ այն, որ այդ քաղաքացիները գլուխները կախ, լռելյայն տարել են նրանց կողմից իրենց նկատմամբ արհшմարհական վերաբերմունքը։ Ձախողում չէ՞ այն, որ որոշ մասը վաճառվել է օրվա փողով, գուցե և՝ ստիպված, և ձայնը տվել «շտերբեկերներին», ինչպես են նրանք մարդկանց ենթագիտակցության մեջ նստեցրել, թե «ինչ էլ անեք, ոչինչ չի փոխվելու, ավելի լավ է՝ փողը վերցրեք և ընտրեք»։

-Ընդդիմադիրներն էլ ձեզ այս ընտրություններում հիշեցնելու են պատերազմը, զոհերը, տարածքային կորուստները․․․

-Պատերազմն ու զnհերը ինչքան մերն են, տասնապատիկ իրենցն են, որովհետև իրենք բերեցին այս պատերազմը, իրենք նախապատրաստեցին։ Երբ թշնամին մեր աչքի առաջ 26 տարի շարունակ զինվում էր ու հայտարարում, որ միայն իր բանակի ծախսերը մեր երկրի բյուջեի չափ են, այստեղ այդ երկրի բյուջեից գողացած փողերով, թալանած փողերով առանձնատներ էին կառուցում, կառուցում էին իրենց հանգստի վայրերը։

-Դուք եք այսօր իշխանության, եթե դրանք անօրինական են, պետությունը կարող է վերցնել։ «Ապoրինի ծագման գույքի բռնագանձման» մասին օրենքը գործում է արդեն, իսկ եթե պարզվի՝ օրինական են գույքերը ձեռք բերվել, ուրեմն չեք կարողանա։ Ինչո՞ւ չի արվում դա։

-Բացատրեմ՝ դեռևս Ռոբերտ Քոչարյանի իշխանության տարիներին որոշում է ընդունվել, որ ապiրինի շինարարությունները պետք է օրինականացվեն։ Եվ ի՞նչ է տեղի ունեցել՝ մարդիկ, ովքեր 3-4 միլիոնանոց առանձնատներ են կառուցել, օրենքով օրինականացրել են, և եթե հիմա դու նրա ձեռքից վերցնես, այսինքն՝ սեփականության իրավունքին կպչես, իսկ աշխարհը դա չի սիրում, կարող են միջազգային դատարան տալ և տուգանք դրվի պետության վրա։ Դրա համար էլ վեթինգը սկսելու են։ Այսօրվա դրությամբ՝ 214 գործ կա և գործերը շարունակվելու են, ինչն արդեն գնում է ուրիշ

ուղղությամբ։ Ինչո՞ւ են այսօր շտապում վերցնել իշխանությունը՝ առանց ժողովրդի, որովհետև վաղը-մյուս օրը, երբ ապացուցվի՝ նրանք ապoրինի հարստացել են, պետք է նրանց ձեռքից վերցվի, ոչ թե իրենց ասածի նման բռնագանձվի ուղղակի, իրենք արդեն չեն կարողանալու պետության դեմ հայց ներկայացնել։ Իրենք այդ գործերի ընթացքից շատ են սարսափում, որովհետև 3-4 միլիոնանոց առանձնատները, վաղը-մյուս օրը, երբ մի քիչ կարգավորվեց, դառնալու է պետության սեփականությունը, այսինքն՝ իրենք զրկվելու են իրենց հարստության 70-80 տոկոսից, դրա համար էլ կատաղած են այսպես, ատամներով պահում են։

  • There is a small thing here, if it refers to the whole Electoral Code ․․․ It was drafted, adopted in the first reading, sent to the Venice Commission, and now we are waiting for an answer. But there is also a small question: if the whole code was asked, we would have to wait, after coming from the Venice Commission, it would have to be sent to the CEC, six months later elections would be held under that Electoral Code, and it could reach November. December. In that case, the opposition field would start saying something else, or you see, they are doing it on purpose one way or another. And with partial changes we go by consensus that w
  • say, dear ones, if you want, we will make this small change quickly, we will go to the polls together.
  • But as they say, the devil is hidden in details ․ There is a criticism that you do not accept the new code, so that you can use the administrative resources freely, because the new code will be stricter in this part, so that the financial expenses are less controlled, again the stricter is envisaged at the expense of transparency. It is not so.
  • On the contrary, all that is there, it is more beneficial for the opposition than for us. What does it mean to use administrative resources?
  • For example, it uses administrative resources when the government governor instructs his subordinates to vote for you or when he issues such an order to the community leaders.
  • If it will be said in some way, it will be said without it, if it is not said, it will not be said without it. That is, it does not matter. It does not tighten, there is nothing there. In fact, on the contrary, we have made it much easier. We wanted it to be completely new, why? Because i
  • n that case we had lowered the threshold, which was more favorable for the newly formed forces. In any case, we will uphold the real principles of democracy. I do not accept all the guilt that we should use it one way or another.
  • Mr. Aslanyan, why should the citizen elect you, let’s look from the side through the eyes of the opposition ․ You have not made significant reforms, some of them started with a delay, Armenia has no economic flights, the diplomatic failures of your force led to the war, we were defeated, losing territories.
  • But I said, should the citizen elect us again, let him choose the one he will trust.
  • Do you accept these failures?
  • No, I do not accept. Failures are not only for the government. Failures are for all of us. Isn’t it a failure that the citizens did not vote for many years, how the former authorities robbed the country, impoverished the country, isn’t it a failure that those citize