Ընտանեկան, սոցիալական նպաստներ, հրատապ օգնություն, մարդասիրական օգնություններ ստանալու համար այսուհետեւ պետք է ներկայացնել նոր փաստաթղթեր: Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հասարակայնության հետ կապերի բաժնից հայտնում են, որ սա պայմանավորված է օգոստոսի 7-ից ուժի մեջ մտած ՀՀ կառավարության 2014 թ․-ի հունվարի 30-ի «Պետական նպաստների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի կիրարկումն ապահովելու մասին» N 145-Ն որոշմամբ:

Այսպիսով, նպաստ ստանալու համար ընտանիքը պետք է ներկայացնի՝ տեղեկանք ԱՔՌԱ վարկային բյուրոյից. Ընտանիքի չափահաս յուրաքանչյուր անդամի՝ տվյալ պահին առկա վարկային պարտավորությունների և ժամկետանց վարկերի մասին տեղեկանքը քաղաքացին կարող է ստանալ անձամբ (այդ թվումառևտրային բանկի մասնաճյուղի միջոցով)։

Տեղեկանքն անձամբ չստանալու դեպքում պետք է առկա լինի բոլոր չափահաս անդամների կողմից տրված համաձայնությունը կամ նրանց կողմից տրված նոտարական կարգով հաստատված լիազորագիր նպաստ ստանալու համար դիմող անձի անունով ԱՔՌԱ վարկային բյուրոյից հարցում կատարելու վերաբերյալ։

Հայտարարություն ընտանիքի չափահաս անդամների բանկային ավանդների և դրանցից ստացված եկամուտների մասին.

Բանկային ավանդ ունենալու դեպքում ներկայացվում է նաև բանկի կողմից տրված տեղեկանք՝ ավանդի չափի և տվյալ հաշվետու տարվա ընթացքում դրա վրա հաշվեգրված տոկոսների մասին:

Նախաձեռնության նպատակն է կատարելագործել ընտանիքների անապահովության գնահատման համակարգը և ընտանիքի կենսամակարդակի բարձրացմանն ուղղված նպաստների (ընտանեկան, սոցիալական նպաստներ և հրատապ օգնություն) ծրագրերի արդյունավետությունը և հասցեականությունը:

Ընտանիքի անդամների վարկային պատմության և խնայողական միջոցների մասին տեղեկատվություն ստանալու միջոցով կիրառվելու են ընտանիքի եկամուտը ճշտելու և ընտանիքի սոցիալ-տնտեսական պայմանները հնարավորինս ճիշտ բնորոշելու վերաբերյալ այլընտրանքային տարբերակներ:

From now on, new documents must be submitted in order to receive family, social benefits, emergency aid, humanitarian aid. According to the Public Relations Department of the Ministry of Labor and Social Affairs, this is due to the implementation of the Law of the Republic of Armenia “On State Benefits” N 145-N of January 30, 2014, which entered into force on August 7, 2014. by decision.

Thus, in order to receive benefits, the family must submit a certificate from the ACRA Credit Bureau. Each adult member of the family can receive a certificate of current credit liabilities և overdue loans in person (including through a commercial bank branch). If you do not receive the certificate in person, you must have the consent of all adult members or a notarized power of attorney in their name to apply to the ACRA Credit Bureau on behalf of the applicant.

Announcement on bank deposits of adult family members եկ income from them.

In case of having a bank deposit, a certificate issued by the bank on the amount of the deposit and the interest accrued on it during the given reporting year shall be submitted.

The aim of the initiative is to improve the system o

f assessing the insecurity of families և the effectiveness of the programs aimed at raising the standard of living of the family (family, social benefits և emergency care) և the targeting.